Kaksi vuotta sitten minä saattelin Ronjan viimeiselle matkalla.
Tänään oli jälleen saattelu edessä, tosin iloisissa tunnelmissa ensimmäiselle matkalle.
Mun esikoinen lähti kouluun! Äidillä lenteli perhoset vatsasssa ja pettymys oli suuri kun vanhemmat eivät saaneet saatella lapsia luokkiin asti. Poika oli rauhallinen jopa ärsyyntynyt äidin käytöksestä, niin isoa poikaa =) 

1813994.jpg

Kuopus aloitti myös uudessa päiväkodissa eli iloisesti tämä kolmikko kulki kohti päiväkotia ja sen vieressä olevaa koulua.

1813964.jpg



Olen aina halunnut itselleni vadelmapensaita ja sellainen olikin melkein hautautunut meidän autovajan taakse. Pihaa raivatessa tällainen iloinen yllätys tuli mua vastaan =)  Kipollisen kypsiä vadelmia sain poimittua ja paljon jäi raakoja vielä pensaaseen. Uuden talon omistajan pieniä iloja kun tarjoilin perheen miesväelle oman maan vadelmia <3 Piha on vielä aivan edellisten jättämänä, paljon turhaa rojua ja puutarhajätekasoja aidan läheisyydessä. Koska patolevyjen kaivuu on edessä, saa piha pysyäkin tuollaisena, mitä nyt yritämme sitä siistiä. Ensi kesäksi mulla on kyllä suunnitelmia... voi olla että ne mun taidoilla sellaiseksi jääkin.